Επιμορφωτές

Η επιμόρφωση των υπαλλήλων και εθελοντών των Βιβλιοθηκών έχουν γίνει από στελέχη της εταιρείας Door Greece Training & Consulting.

Αντώνης Δάσκος

daskos-antonis.png

Απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και MBA του Open University of UK.
Διαθέτει μεγάλη διδακτική και επαγγελματική Εμπειρία ενώ έχει διατελέσει Στέλεχος των Εταιριών BullA.E.E., Interface (Ομίλου ALTEC), Microsoft Hellas και Mercedes Benz Hellas. Είναι Πιστοποιημένος ROI Consultant και Certified Trainer. Είναι πιστοποιημένος στα εργαλεία MBTI, HBDI & DISC.
Είναι μέλος του American Society for Training & evelopment) ASTD και συμμετέχει σε ετήσια βάση στο αντίστοιχο παγκόσμιο συνέδριο Training παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις στο τομέα των εκπαίδευσης ενηλίκων.
Διαθέτει κωδικό στο μητρώο εκπαιδευτών Ο.Ε.Α.Δ.-Λ.Α.Ε.Κ. και Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.
Εισηγητής και ομιλητής σε συνέδρια σε Ελλάδα και εξωτερικό στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα.
Διαθέτει μεγάλη εξειδίκευση σε θέματα Train The Trainer, Training Need Analysis, Proving the value of Training & HR, Customer Relationship Management (CRM), Consultative Selling, Retail Sales, Presentation Skills, Influence, Διαπραγματεύσεων, Accountability, Team Building.
Διαθέτει διδακτική εμπειρία που ξεπερνάει τις 15.000 ώρες και διδάσκει σε Ελληνικά και Αγγλικά.
Σήμερα είναι Διευθύνων Σύμβουλος στις Εταιρίες DOOR Greece Training & Consulting & Q-Training . Είναι πιστοποιημένος διεθνής εισηγητής για τις εταιρίες Microsoft, Sony και Phillip Morris ενώ έχει διδάξει σε Ισπανία, Βουλγαρία, Κύπρο, UAE, Kingdom of Saudi Arabia, UK, Portugal στην Αγγλική Γλώσσα.
Είναι παντρεμένος, πατέρας δύο παιδιών και στον ελεύθερο χρόνο του ασχολείται με τον υποβρύχιο κόσμο (συλλογή κοχυλιών).

Γεωργικόπουλος Κωνσταντίνος

georgikopoulos-konstantinos.jpg

Σύμβουλος & Ειδικός Συνεργάτης Επιχειρήσεων Ο Κων/νος
Γεωργικόπουλος σήμερα είναι σύμβουλος & Ειδικός Συνεργάτης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
(ΑΣΟΕΕ) και του Πανεπιστημίου PACE της Νέας Υόρκης (ΜΒΑ).
Έχει υπάρξει στέλεχος με μακρά (πλέον των 20 ετών) εμπειρία στον Εμπορικό, Διοικητικό και HR τομέα.σε πολυεθνικές κυρίαρχες στον κλάδο τους εταιρείες. Διετέλεσε HR General Manager στην Coca-Cola 3Ε, Εμπορικός Δ/ντής στην DIAGEO - United Distillers, BEBELAC AEBE κ.α. Έχει δημιουργήσει Εκπαιδευτικές Ενότητες για πολλά Επιχειρησιακά θέματα: Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (από την θεωρία στην Πρακτική Εφαρμογή), IDRS (Interdepartmental Review & Reporting System), (Ενδοτμηματική Επικοινωνία & συστήματα αναφοράς), Top Level Selling Skills, B2B-Back to Basics, How to create value through people, κ.α.).
Είναι εισηγητής εκπαιδευτικών Σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
Είναι μέλος πολλών οργανισμών (ΕΕΔΕ, ΑΜΑ, CSMA κ.α.)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License